Vodič za nekretnine.

Search
Close this search box.

Podnošenje zahteva za upis u katastar

Postoje dva načina za podnošenje zahteva za upis u katastar. Jedan je lično u prostorijama katastra, a drugi digitalno putem E-šaltera. Na vama je da izaberete.

Piše: Tamara Milovanović, dipl. pravnik iz Beograda

Zakazivanje za predaju zahteva na šalteru katastra vrši se na jedan od dva načina, korišćenjem aplikacije eZakazivanje na sajtu RGZ-a na internet adresi ili pozivom Info centra.

Zakazivanje za predaju na šalteru katastra

Poziv info centra na kontakt telefon 011/6355600

Za zakazivanje na sajtu RGZ-a, kliknite ovde.

Popunjavanje je lako, izabraćete službu, datum i vreme kada vam odgovora. Primer na slici ispod:

Potom, popunićete vaše lične podatke. Obaveštenje o potvrdi zakazanog termina dobijate na svoju imejl adresu.

Bitno je da predate potpunu dokumentaciju u prilogu zahteva za upis. U slučaju kašnjenja ili nepotpunog zahteva, vaš zahtev neće biti zaprimljen.

Podnošenje digitalno putem E-šaltera

Zahtev podnosite u izabranoj registrovanoj advokatskoj kancelariji ili u licenciranoj geodetskoj organizaciji. Bez dolaska u službu katastra nepokretnosti. Nakon toga dobijate broj svog predmeta. 

Ukoliko tražite registrovanu advokatsku kancelariju, kliknite ovde.

Za spisak  licenciranih geodetskih organizacija, kliknite ovde.