Postoje dva načina za podnošenje zahteva za upis u katastar. Jedan je lično u prostorijama katastra, a drugi digitalno putem E-šaltera. Na vama je da izaberete.
Piše: Tamara Milovanović, dipl. pravnik iz Beograda
Zakazivanje za predaju zahteva na šalteru katastra vrši se na jedan od dva načina, korišćenjem aplikacije eZakazivanje na sajtu RGZ-a na internet adresi ili pozivom Info centra.
Popunjavanje je lako, izabraćete službu, datum i vreme kada vam odgovora. Primer na slici ispod:
Potom, popunićete vaše lične podatke. Obaveštenje o potvrdi zakazanog termina dobijate na svoju imejl adresu.
Bitno je da predate potpunu dokumentaciju u prilogu zahteva za upis. U slučaju kašnjenja ili nepotpunog zahteva, vaš zahtev neće biti zaprimljen.
Podnošenje digitalno putem E-šaltera
Zahtev podnosite u izabranoj registrovanoj advokatskoj kancelariji ili u licenciranoj geodetskoj organizaciji. Bez dolaska u službu katastra nepokretnosti. Nakon toga dobijate broj svog predmeta.
Ukoliko tražite registrovanu advokatsku kancelariju, kliknite ovde.
Za spisak licenciranih geodetskih organizacija, kliknite ovde.