Ako se odlučite preko veb portala, imaćete ovakav prikaz:
Zatim, izabraćete službu za katastar nepokretnosti (teritorija opštine gde se nalazi nepokretnost), a potom upisaćete broj vašeg predmeta.
Primer:
U gore navedenom primeru, vidimo jedan od rezultata predmeta. U ovom slučaju rešenje je urađeno, i čeka se pravosnažnost u predmetu.
Najčešći rezultati:
Gore navedeni primer kada je urađeno rešenje.
“U radu”– to znači da je predmet raspoređen kod službenika i da se čeka rešenje. Maksimalni zakonski rok je 30 dana za rešavanje predmeta.
“Postoji prethodni zahtev” – Može biti jedan ili više zahteva. Tada trebate da sačekate da se reši prethodni zahtev, stavi pravosnažnost pa tek tada se stiču uslovi za vaš zahtev.
Uložena žalba- predmet je poslat drugostepenom organu.
Za kraj...
Kada je predmet predugo u radu, ili nije stavljena pravosnažnost, uvek možete poslati primedbu na rad katastra. Kliknite ovde kako to da uradite.
Napomena:
Status predmeta preko veb portala možete izvršiti za predmete od 2017.godine.
Za predmete iz 2016.godine i starije pozovite call centar katastra nepokretnosti.